Har du oplevet fejl eller mangler ved en vare, som du har taget i brug, kan du lave en reklamation på varen.

Sådan gør du:

1. Følg guiden på vores reklamationsportal

  • Der skal oplyses mail og ordrenummer, så vores reklamationsafdeling kan komme i kontant med dig
  • Upload billede af produktet og af selve fejlen
  • Beskriv fejlen/manglen og hvordan den er opstået
  • Indsend afslut reklamationssagen
  • Du modtager herefter en mail, som bekræftelse på at sagen er oprettet. Denne mail kan du besvare, for at komme i kontant med vores reklamationsafdeling

 

2. Vores reklamationsafdeling ser nærmere på din sag og kontakter dig på mail

  • a. Nogle gange har vi behov for flere detaljer eller billeder
  • b. Hvis produktet skal sendes ind til os, så vil du modtage en returlabel fra os på mail

 

Forlængede behandlingstider på reklamationer

  • Vi bestræber os på at se på reklamationssager inden for 1-3 hverdage
  • Vi bestræber os som udgangspunkt på at behandle og afslutte reklamationssager på maksimalt 3 uger, dog kan der opstå længere ventetid alt efter produkt og producent.
  • Produkter fra Carinthia skal sendes til fabrikken i Østrig, hvilket giver en længere behandlingstid på ca. 6 uger.
  • Elektronikprodukter tager som udgangspunkt også længere tid, da de skal testes af enten os eller producenten.