Reklamation
Har du oplevet fejl eller mangler ved en vare, som du har taget i brug, kan du lave en reklamation på varen.
Sådan gør du:
1. Følg guiden på vores reklamationsportal
- Der skal oplyses mail og ordrenummer, så vores reklamationsafdeling kan komme i kontant med dig
- Upload billede af produktet og af selve fejlen
- Beskriv fejlen/manglen og hvordan den er opstået
- Indsend afslut reklamationssagen
- Du modtager herefter en mail, som bekræftelse på at sagen er oprettet. Denne mail kan du besvare, for at komme i kontant med vores reklamationsafdeling
2. Vores reklamationsafdeling ser nærmere på din sag og kontakter dig på mail
- a. Nogle gange har vi behov for flere detaljer eller billeder
- b. Hvis produktet skal sendes ind til os, så vil du modtage en returlabel fra os på mail
Forlængede behandlingstider på reklamationer
- Vi bestræber os på at se på reklamationssager inden for 1-3 hverdage
- Vi bestræber os som udgangspunkt på at behandle og afslutte reklamationssager på maksimalt 3 uger, dog kan der opstå længere ventetid alt efter produkt og producent.
- Produkter fra Carinthia skal sendes til fabrikken i Østrig, hvilket giver en længere behandlingstid på ca. 6 uger.
- Elektronikprodukter tager som udgangspunkt også længere tid, da de skal testes af enten os eller producenten.