Send din vare retur

Hvis du ønsker at returnere din vare, så kan du vælge at benytte vores pakkelabel, som koster 49 kr. at benytte. Dette beløb fratrækkes ved refundering.

Obs dette gælder kun i Danmark (ikke pakker til udland og Grønland).

Vigtigt:

Produkter, der returneres, skal være forsvarligt pakket ind og i den originale emballage. Hvis emballagen er beskadiget eller på anden måde defekt, kan der blive trukket et gebyr fra svarende til værdiforringelsen af produktet.


Defekt vare / Reklamation

Ved reklamation på en brugt vare, er det vigtigt at varen returneres i rengjort stand, da der ellers opkræves 300 kr. i rengøringstillæg, før at produktet kan testes og evt. repareres.

Forlængede behandlingstider på reklamationer

Vi bestræber os som udgangspunkt på at behandle reklamationssager på maksimalt 3 uger, dog kan der opstå længere ventetid alt efter produkt og producent.

Herunder Carinthia, som tager op til 6-8 uger, da det skal sendes til deres fabrik i Østrig.

Therm-a-Rest, som tager op til 3-6 uger da det skal sendes til deres fabrik i Ireland.

Hanwag, som tager op til 4-6 uger, da det skal sendes til deres fabrik i Tyskland.

Nogle produkter kan du selv tage hånd om, så håndteringstiden bliver kortere da du undgår at vi skal fungere som mellemled. Det gælder alle reklamationer på Garmin eller Suunto produkter. Her kan du kontakte producenten direkte.

Garmin:
Telefon 7071 6401 – De vil herefter vejlede dig i forhold til reklamationen

Klik her for at kontakte Garmin

Suunto:
Opret din sag via linket her

Vi ønsker at behandle sagerne så hurtigt som muligt, hvis det kan lade sig gøre.